<1) خدمات وبلاگ نویسان جوان فرهاد مجیدی،محبوب ترین بازیکن جهان - فیلم وعکس فوتبالی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم وعکس فوتبالی

درباره وبلاگ


محمد صادق
سلام.این وبلاگ مطعلق به خودتونه.عکسای زیادی توش هست که شایدخوشتون بیاد.تنها چیزی که ازتون میخام اینه که از هر مطلب یاعکسی خوشتون اومد نظر بزارین یا عکس های بازیکنان مورد علاقه خودتون رو سفارش بدین تا براتون بزارم.لطفا تو نظر سنجی هم شرکت کنین.

آرشیو مطالب

بازدیدها


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 134710

فرهاد مجیدی،محبوب ترین بازیکن جهان

 

آغاز رای گیری برای انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان در سال 2011

سال گذشته فرهاد مجیدی محبوب ترین بازیکن جهان شده بود

برای حمایت از کاپیتان محبوب استقلال به این صفحه بروید و به فرهاد مجیدی رأی دهید.

http://iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

 

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، امسال هم می‌خواهد با رای کاربران خود محبوب‌ترین فوتبالیست دنیا را انتخاب کند. در حالی که سال گذشته فرهاد مجیدی از نظر کاربران این سایت محبوب‌ترین بازیکن جهان شد، امسال هم نام مجیدی در لیست این سایت وجود دارد. انتخاب محبوب‌ترین بازیکن دنیا دو مرحله دارد. در مرحله اول که مهلت آن تا 24 آذر است، 3 نفر برتر قاره‌های آسیا، آفریقا و منطقه کونکاکاف انتخاب می‌شوند و همراه با 5 نفر اول قاره اروپا و آمریکای جنوبی و نفر اول قاره اقیانوسیه که جمعا 20 نفر می‌شوند به مرحله دوم می‌روند.

مرحله دوم رای‌گیری هم از 25 آذر تا 15 دی برگزار می‌شود. در نهایت محبوب‌ترین بازیکن جهان از میان 20 بازیکن راه یافته به مرحله دوم انتخاب می‌شود. در لیستی که توسط فدراسیون  بین‌المللی تاریخ و آمار منتشر شده است، نام بهترین بازیکنان جهان نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی وجود دارد. پارسال هم این نفرات در لیست حضور داشتند اما در نهایت فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن جهان شناخته شد!




کد تقویم

قالب وبلاگ

خدمات وبلاگ نویسان جوان

کد موس استقلال:تک کد